Breguet’n konservointi
Breguetin konservointi alkoi vuosituhannen vaihteessa ja saatettiin loppuun vuosina 2009–2010. Kone on voitu säilyttää poikkeuksellisen alkuperäisessä kunnossa, sillä rungon ja siipien rakenne oli riittävän hyväkuntoinen ja kangasverhoilu oli suurimmaksi osaksi pelastettavissa. Vakavin vaurio konservoinnin näkökulmasta oli suurimmaksi osaksi tuhoutunut kangas rungon pohjassa ja osin tuhoutuneet rungon muotorimat. Tämän vuoksi pohja jouduttiin verhoilemaan uudelleen ja vanhan kankaan säilyneet osat liimattiin tämän uuden kankaan päälle. Muutoin kangaspinnat on voitu säilyttää alkuperäisenä eri tavoin paikkaamalla ja vahvistamalla vauriokohtia.
Suurin osa tasojen välisistä vaijereista on valmistettu uudelleen ja rungon puuosia on jouduttu uusimaan. Rungon sisäpuolisessa varustuksessa istuinvyöt ja muutamia pienosia on valmistettu uudelleen. Muilta osin koneen varustus ja osat ovat alkuperäisiä, joko kyseisestä koneyksilöstä tai muista Breguet-yksilöistä peräisin olevia osia. Varustuksessa on vieläkin jonkin verran puutteita.
Ilmavoimamuseon Breguet on käynyt viimeisen kerran suuremmassa huollossa lentokonetehtaalla vuonna 1926 ja se lensi viimeisen lentonsa vuonna 1927. Suurin osa yleisölle näkyvästä kangasverhoilusta ja maalipinnasta on alkuperäistä ja peräisin vuosien 1925- ja 1926 huolloista. Kaikkiaan noin 8000 valmistetusta Brequet koneesta on säilynyt kaksi kappaletta. Toinen säilynyt yksilö on Ranskassa.